Jag är så förbannat rädd för att göra fel och göra sönder nått

Alltså jag mår så jävla labilt just nu.
 
Det händer så mycket i min hjärna och i min kropp på samma gång så jag vet inte vad jag skall tro.
Jag oroar mig över saker som jag tar upp men inte känner att jag får ett lugnande och ordentligt svar på.
Håller på att lära mig göra nått helt nytt och jag är duktig på det, men det är så jäkla nervigt och läskigt fortfarande och jag är så förbannat rädd för att göra fel och göra sönder nått. För det kan man nämligen göra ganska rejält med det här nya för mig. Jätte illa kan det gå.
Som tur var har det inte ens gått lite illa nån gång så jag borde inte oroa mig.
Men det gör jag.
Hela tiden.
För min hjärna är som tre duracell kaniner på speed.
Och jag försöker lära mig att stoppa den, men det är svårt.
Sen att det känns som att jag inte har någon att prata med suger så rejält va.
Jag känner mig enormt ensam i vissa stunder.
Sen hjälper det väl inte att jag precis håller på att få mens. Plus en liten lätt magsjuka på det.
Fan.
 
 
 
 
So Long!