Statusuppdatering

Hur fort går inte tiden?! Dålig ursäkt I know, men man hinner ju knappt fundera på vilken dag det är innan det har gått en månad eller två.
 
Sist jag skrev så var jag så trött så för att Bianca inte sov. Det började hon göra helt plötsligt. Så där lagom tajmat till att jag skulle operera mina bihålor och Peter skulle ta alla nattningar och nätter i två veckor. Tur för honom va! Nej men helt ärligt väldigt skönt! Nattningarna är fortfarande ett helvete, men hon sover hela nätterna från 19-19:30 till 6:30. På helgen ibland kan hon sova till klockan 8. Och vi tar och delar på nattningar och nätter nu vilket är väldigt skönt. Så på det planet är allt topp!
 
Vad har hänt mer då? 
Vi har skaffat en katt. Stout heter han och är en svart blandras mellan Ragdoll och Norsk skogskatt. Han är typ 8 månader gammal och halvt dum i huvudet. Helt koko för det mesta och älskar mig. Skall ligga helst på mig i soffan jämt. Bianca älskar honom och går runt och säger MAOOO hela tiden :) 
Sen har han en tendens att attackera mig vilket är ganska obehagligt. Biter mig oprovocerat och jag får slänga bort honom. Peter hatar att han jamar så mycket, men det är ju pratiga raser han är av tyvärr.
 
Vi har gift oss också! Det var planerat sedan länge då vi tänkte att vi kör det enkelt oh litet själva vigseln och så har vi en fest på sommaren. Så vi valde ett coolt datum och vad kan vara coolare än 20200202! Jag älskar ju sånt, snygga ord och siffer kombinationer. Vi hade Emil och Linda som vittnet, Eva som vigselförättare och pappa som jag på julfesten råkat avslöja oss för och pappa lurade med mamma som inte visste nått. Så på Flying Barrel gifte vi oss i ett hörn och sen drack vi öl och åt lite mat. Så mys!
Vilket innebär att vi nu är i full planning mode för vår fest som skall vara den 8/8. Snyggt datum det med ju! Den kommer vara i Västerträffens lokal som ligger en liten bit bort från oss bara och i skrivande stund är det 24 stycken som har svarat att de kommer. Vi har hyrt en popcorn maskin och det blir maskerad med temat: Oj, jag trodde det var här som ...... var! Och punkterna fyller man i med kanske gymmet om man är träningsklädd, pyjamaspartyt om man kommer i pyjamas, linedance om man kommer typ cowboy klädd. Ja ni förstår. Så skall det vara en tävling om best dräkt där man får lämna in sin förklaring och så drar jag och Peter vinnare.
Vi har köpt pompoms, skall ha massa tyg i taket, massa gröna blad och pynt. Maten håller vi på att lista ut beroende på hur många vi blir. Och det är barfritt, men vi har ingen barnvakt för alla vi känner kommer ju. Så det är en liten hicka på det... men det blir bra. Är ju ett tag kvar att fundera ut allt. Kul blir det i alla fall! Jag har min dräkt klar i huvudet. Har beställt ett plagg som jag skall sy om. Får se hur det blir, men tror stenhårt på det!
 
Just nu jobbar jag hemifrån efter en riktigt långdragen sjukdomsperiod. Har fått luftrörskatarr och bihåleinflammation på samma gång. Så jag dricker hostmedicin som gör mig yr och tar det lugnt. Har varit hemma tre dagar denna veckan och hoppas på att kunna gå till kontoret i morgon. Förra veckan var jag hemma hela veckan så börjar tröttna på soffan nu. 
Skall ta och göra mig lite frukost nu.
Slänger in en bild från när vi gifte oss <3
 
 
 
So Long!