Min musik bestämmer svaren

Hittade den här på min kompis andreas blogg. Tänkte "låna" den för att den vart så kul. Hoppas inte du blir ledsen andrea. Då ber jag om förlåtelse...


Sätt din musik på shuffle.
Klicka på nästa knappen efter varje fråga
Använd sångtiteln som svar på frågan.
Fuska inte.  

1.  Hur mår du idag?
You know my name

2. Kommer du komma långt i livet?
All the way to reno (är ju en bit iaf)

3. Hur ser dina vänner dig? 
One

4. Kommer du gifta dig?
Let me in

5. Vad är ditt livs theme-song? 
Beautiful day

6. Vad e ditt livshistoria?
With a shout

7. Hur är jobbet för dig?
Vertigo

8. Hur kan du komma framåt i livet? 
Down the dolce vita

9. Hur kommer imorgon vara? 
How the west was won and where it got us

10. Vad är det bästa med dina vänner?
Peace on earth

11. Vad finns i lager för nästa vecka? 
Honey tongue (okey?!)

12. Vilken sång beskriver dig bäst? 
Ring of fire

13. Hur är det med ditt liv? 
Wonderwall

14. Vilken låt ska spelas på din begravning? 
New years day

15. Hur ser världen på dig?
Sing

16. Kommer du att ha ett lyckligt liv? 
Electrolite

17. Vad tycker dina vänner om dig? 
So this is Freedom

18. Har du en djup och mörk hemlighet?
February stars

19. Brukar folk i hemlighet fantisera om dig?
Stockholm syndrome

20. Hur kan jag göra mig själv glad? 
Everybody hurts

21. Kommer jag nånsin ha barn? 
Can you feel (a little love)

22. Vilken låt beskriver den jag är attraherad av? 
See you

23. Vad skulle jag vilja säga till nästa generation? 
End over end

24. Har jag några tips?
Sweet euphoria

25. Hur kommer jag att bli igenkänd? 
Overdrive

26. Vad är min danssång?  
Bedroom acoustics (okey!? låter ju bra)


Så blev min lista! Hel weird.. Nu måste jag göra mig iordning för jag skall på tjej fest! =)
Keep on rocking! /HH