blank

Tänkte för en stund sedan att: ja nu skall jag ta och skriva ett nytt inlägg. Så satte jag mig här och blev helt tom i huvudet. Fast ändå inte. Jag har så mycket i huvudet, men har svårt att uttrycka mig och få ut det. På det sättet är jag komplicerad. Men samtidigt är jag en väldigt enkel person. Kära nån alltså!

Nått jag tycker om är att lära känna nya människor. Älskar att sitta och lyssna på deras tankar och värderingar. Det är som att en helt ny liten värld öppnas. Jag har tur som är en väldigt bra lyssnare. För då får man veta mycket. Och det finns alltid mer att lära.

Jag saknar min katt.! Har inte träffat henne på ca två veckor. Är så van vid att alltid ha henne nära att jag saknar henne jätte mycket när hon inte är nära. Tycker att jag hör pinglan hon har i halsbandet titt som tätt.
Blev inte så att jag åkte upp till Resö nu i helgen. Jag hade annat för mig som jag hellre ville göra. =)

So Long!
HH

  

Ps. var bara tvungen att lägga upp några fler bilder på sötdjuren Starbucks och Sissie. Sissie (hunden) ser så där lagom road ut va!? Hihi.. det var hon också. ds.