dance like you honey

gudars vad jag har försummat min blogg.. inte ens kunde jag få till det och skriva förra helgen. jag kände helt enkelt inte att jag hade lust eller tid. jag umgicks med min familj i stället. dock bara en bråkdel av den, men ändå! sedan behövde jag varva ner också.
varför jag skriver nu är för att chefen har gått hem för dagen och då dansar råttorna på bordet.. hahaha.. nej jag skoja bara.. jag har tid nu helt enkelt. sitter och väntar på att tiden skall gå så att jag kan möta min syster och då skall vi gå på bio. jag bjuder henne, en sen födelsedagspresent.
annars rullar livet på. jag tycker om att ha rutiner och vara i gång varje dag.
saknar mina töser i Falun som bara den dock. det är det enda jag inte är nöjd med. att jag inte träffar dem regelbundet.
har gått och köpt mig ett par ray ban aviators på tradera för en tredjedel av nypris. det känns bra. de är snygga som bara den.
har fått gjort lite födelsedagskort här på jobbet och skrivit ut dem och lite annat kul. köpte en present till brorsan idag för han fyller år på söndag.
det går fortfarande bra att bo hos mormor. hon är lite jobbig ibland och säger helt ogenomtänkta grejer, men annar flyter det på bra.
får ju åka hem till familjen varje helg, men då saknar jag katten som är kvar hos mormor. men det är ju bara över helgen, så det kan vi båda stå ut med.

so long
HH

image222
                                              image223
älskar den rutiga katten! den är väldigt mycket jag. en katt. som är rutig.. love it!
den andra är starbucks baby =)