Äntligen!




Idag har jag blivit systemkamera ägare!

Jag är så glad!
Åkte med pappa och mamma in till stan där pappa skulle hjälpa mig att köpa en systemkamera.
Vi släppte av mamma i nordstan och åkte till Expert på Götaplatsen.
Efter att tag gick vi därifrån med en påse innehållande: ett stycke Nikon D90 kamerahus, 18-55 objektiv, 55-200 objektiv, kameraväska, 8 GB minneskort, fjärrkontroll och två UV filter.
Jag gick med ett stort leende och pappa likaså, fast han var avundsjuk också.
Han har själv en Nikon, fast modellen D5000.

Väl hemma packade jag upp alla små paket och monterade ihop objektiv och allt och har provfotat hela eftermiddagen. I Love It! Älskar verkligen ljudet av slutaren som klapprar till. Det är som ljuv musik för öronen!

Jag och pappa pratar om att gå en fotokurs tillsammans. Kan alltid vara bra att lära sig nya saker.
Känner att jag måste läsa igenom bruksanvisningen också så jag har koll på alla knappar.

Äntligen! Efter att ha viljat ha en systemkamera i mer än fem år så har jag äntligen en!
Är så nöjd!

So Long!
#1 - Madde

Åh vad underbart Hannah! Håller med om att slutarljudet är som ljuv musik!



Grattis! :)