Julen är över och jag är ett år äldre

Nu har julen passerat för detta år.
Jag firade traditionsenligt julen med min familj hemma hos mamma och pappa i år.
Vi är på lite olika ställen olika år.
Linus var hemma hos sina föräldrar.

Det kollades på Kalle, vi käkade massa god mat, julklappar delades ut, öppnades och glädjes över.
Pappa och mamma blev så rörda över paketen jag gav till dem att det föll en liten tår.
Det blev jag chockad över och väligt rörd och glad jag med.
Satt och pratade och mös hela kvällen innan jag åkte hem och lade mig.

Vaknade på min födelsedag och Linus kom in med en tallrik med ett ljus på, några praliner och pepparkakor.
Det snöade ute dagen till ära och jag bakade muffins och gjorde frosting.
Var lite stressad då familjen skulle komma på kalas.
Två sorters muffins (cupcakes) blev det.
Chockladmuffins med vaniljfrosting (hemmagjord) och Vaniljmuffins med chokladfrosting (köpt) och strössel på.
Klockan tre dök mamma, pappa, brorsorna, syster, Danielle, farmor, farfar och mormor upp.
Det dracks kaffe, åt muffins som alla gillade (Weiii) och öppnades paket.
Det hela blev väldigt trevligt och lyckat och jag har fått många fina presenter.
Finaste av dem alla var att dela julen med dem jag älskar.

Men i paketväg har jag fått:
En söt hundnalle, lock till mina bunkar, knivsett, film, palestinasjalar, tavla, och pengar till en systemkamera. =)

Så nu är julen över för i år.

So Long!