What a wonderful day



Första dagen på semstern!
Vaknade relativt tidigt, men inte för tidigt. De höll på att bröta med maskinerna utanför och sprängde och hade sig.
Somnade om en stund till.

Vi gick upp och drack lite kaffe och gjorde oss iordning.
Cyklade ner till centrum och köpte lita att dricka. Sedan tog vi oss ut till Utmarksvägen och köpte em stock snus.
Efter det så cyklade vi till minigolfbanan.
Efter att fått klubbor, bollar och poängskiva så satte vi igång.
Det va grymt varmt ute, men som tur var fläktade det.
Gick sådär halvbra i början, men vi hade himla kul! =)
Fick till några riktigt bra slag, bland annat ett hole in one på en relativt svår bana. Linus tappade hakan vid det slaget, det var roligt.
Vi tog en paus i skuggan innan de sista banorna och satt och myste och pratade. Jag satt lutad mot Linus bröst och han höll armarna om mig.
Det var väldigt trevligt.
Linus vann den här gången, men jag skall ha revanch i veckan.
Otroligt mysigt och roligt hade vi i alla fall.

Nu är Linus iväg och snickrar och jag sitter med photoshop som jag äntligen! fått ner.
Fixat mig en bakgrundsbild till min dator med polaroidbilder som ligger utspridda.
Kanske noterat att det är ny bakgrund här i bloggen med, den har jag gjort nu.
Skall fortsätta pilla med datorn en stund och när älskling kommer hem skall vi mysa =)

So Long!