Promtar Kings Avenue

I Frågeformuläret nedan så var en fråga ifall jag är en morgon- eller kvällsmänniska. Jag svarade att jag är en hela dagen människa, det tror jag stämmer bäst in.

Varken piggare på morgonen eller kvällen utan pigg lite hela tiden hela dagen.

En glad skit =)


Nu har jag hittade vad alla mina krukväxter heter, tror jag.

Den sista klurar jag lite på exakt namn, men det är med största sannolikhet en fikus.


Fick hem lilla Starbucks i helgen också. Himlans skönt.
Mamma kom förbi med hunden och vi gick en promenad i Fontin i den sköna solen.

Alltid mysigt.


Oh! Just det!

Måste ju promota min brorsas band!

Kings Avenue heter de och de har just spelat in deras första EP.

Den är grym och därför tycker jag nu du skall gå in Här på Myspace och lyssna på dem.

Kom ihåg namnet Kings Avenue, För de är här för att stanna.

Det är min älskade lillebror Anton som är trummis.

So Long!
/HH