Söndags sysslor

Som vanligt på söndagar var vi uppe klockan åtta och tvättade.
Sedan dammsögs golv, katternas klor klipptes, det gavs godis till katterna och jag pratade i telefon med mamma och mormor.

Det bestämdes att vi skulle åka int till Bok & Biblioteksmässan.
Mamma och pappa hämtade mig och vi tog en sväng förbi beckaplan och Team sportia.
Mamma skulle ha träningslinnen och sportbh.
Det blev två sportbhs till mig me, aldrig fel när de är på rea heller, för dyrt dyrt med sportbh.

Mässan var trevlig.
Vi gick runt och kollade på böcker, såg kändisar och drack kaffe.
Jag köpte mig en bok med en katt i.
Typ serie aktig. Tror att jag kommer känna igen mig och våra katter i den och skratta.

Min nya bok:



Fast den heter Simons katt i min version =)

Nu skall vi strax kolla på film älskling och jag.
Slappa lite i soffan och mysa.
Imorn är det en ny vecka, med nya äventyr!

So Long!