Vi har blivit tjyvar!

Idag tog jag och Linus bussen till backaplan.
Har velat köpa cardigans på Cubus och det fick jag gjort.
En grå och en svart blev det.
Köpte även ett rosa linne.

Sedan var vi in på Huveröds, en stor hund och kattbutik.
Kikade lite på halsband, bäddar och andra fina grejer och drömde mig bort.
Hittade dock inget halsband som föll mig i smaken, jag vill ha ett rött läderhalsband.
Men får väl hoppas att jag hittar ett sedan när det väl blir dags för valp.
Mamma och jag pratade om att vi skall åka ner till Ullared sedan innan valpen kommer.
För där nere har de leksaker och annat hund kul =)

Vi köpte även ett terrarie på backaplan. Ett lite mindre än de andra vi har men det var så billigt att man inte kunde låte bli.
Några syrsor blev det med!

Väl hemma var det dags att tvätta.
När vi lagt in tvätten i maskinerna och satt på dem upptäckte vi en stund efteråt att det inte var våran tid att tvätta.
Vi har tjyvat någon annans tid!
Snacka om pinsamt!
Men vi tvättade klart och hängde sedan tvätten i torkrummet.
Usch vad vi skäms.

Snart skall vi laga mat och innan dess skall jag kolla på videos med söta Frallor!

So Long!
#1 - Madde

Du vet vart själva Huvuderöd ligger va? Det ligger precis granne med Stubberöd, där jag växte upp. :) Dom har expanderat en del kan man ju säga.

#2 - Hannah

I know! Hade faktiskt lite koll på det där. Ja de har öppnat fler och större affärer sedan de öppnade. Kul att det går bra för dem =)