Day 01 – Introduce yourself

Hannah Karin Augusta Olofsson.
Född på Sahlgrenska kl 03.01 den 25 december år 1986.
Tur att jag inte föddes tre timmar och en minut tidigare, för då hade jag fötts på julafton.

Jag är äldsta barnet av en skara på fyra. Har två lillebröder och en syster.
Har en mamma och en pappa som är tillsammans.

Jag bor i en hyreslägenhet i Kungälv med min Sambo Linus som jag är förlovad med och så har vi två katter, liter över 20 spindlar, en hel del andra insekter, ett akvarium och en groda.

Jag jobbar på ett kontor. Före det jobbade jag med att rensa rabatter. Innan det pluggade jag Mediakommunikationsvetenskap med inrikning grafisk kommunikation på Högskolan i Dalarna. Gick media på gymnasiet före det och en hel massa år i grundskolan.

Är en glad och pigg tjej som ser yngre ut än vad jag är men verkar äldre än vad jag är.
Knepigt det där. Kollegor tror ofta jag är äldre, personal på systemet, krogen, tobaksaffären tror jag är yngre än 18/20.

Trivs med mitt liv och med mig själv.
Håller just nu på med att gå ner i bikt och det går riktigt bra.

Det var Day 1

So Long!