Köpt lägenhet

Det har varit lite tyst här i bloggen ett tag.
Vi har nämnligen fått reda på att vårat bud på en lägenhet var det vinnande och igår skrev vi på kontraktet.
Så från den förste Augusti så kommer vi att bo i en radhuslägenhet på andra våningen med balkong, uteplats och massa annat bra!
Snacka om att vi har känt oss vuxna och haft ont i magen det senaste. Nu är det bara lite kvar med pengar och sånt.



Annars då?
Midsommar firade vi hos svärföräldrarna med en god middag.



Mina föräldrar och syskon har kommit hem efter att ha varit i USA i tre veckor och jag har saknat dem massvis. Skönt att ha dem hemma igen så jag kan ringa dem när jag vill =)

Elsa har blivit fyra månader och hennes tänder kliar som bara den nu innan hon tappar dem.
På promenaderna gillar hon att fånga flugor.



Hon tycker även om att busa och mysa med Strumpan.



Ibland är det på lika villkor, men för det mesta vill Strumpan inte alls vara med.

Vi behöver börja packa ner allt vi äger och har i flyttlådor.
Sedan behöver vi ringa till olika ställen och meddela att vi flyttar.
My gosh, jag som sagt att jag inte vill flytta på länge för att det är så mycket att göra!
Vi behöver dock större boyta, och det får vi nu =)

So Long!
#1 - Tessan

Jätte Grattis till lägenhetsköpet!!

Hoppas ni kommer trivas kanon :)

#2 - Hannah

Tackar!

Det tror jag nog att vi kommer göra, men just nu är det mycke med att packa, papper med banken, ringa hit och dit och fixa med allt. Men det blir nog super =)