Senaste

Phu, vad det är mycket att tänka på när man skall flytta.
Abonnemang, adressändring, packa, städa, nycklar, kontrakt..
Vi har i alla fall fått ner en hel del i lådor som ställt på förvaring i svärfars garage.
Skönt att slippa ha dem i lägenheten.

Igår hittade vi en tand som Elsa hade tappat på golvet. Såg ut som en liten snäcka först, men sedan insåg jag att det var en av de tänderna som sitter långt in. Hon var ensam hemma i några timmar igår och hade totalt demolerat en tom flyttkartong. Det var wellpapp i småbitar överallt.

I morse när jag stod och borstade tänderna så kom hon och puffade på mitt ben. Då hade hon hämtat en av mina strumpor jag lagt i hallen. Så jag testade henne med att be om hon kunde hämta den andra. Och se på fan, det kunde hon! Vi har lärt henne hämta saker när man kastar, men inte nått som redan ligger där.
Jag blev riktigt imponerad och hon fick en godisbit.

Slänger in en bild på busfröt.
Här är hon med en leksak hon fick av mina föräldrar som de köpt i USA. När hon fick den sprang hon runt med den i munnen i en timme och vi fick inte komma i närheten. Den blev populär direkt =)



So Long!
#1 - Johanna

åh vilken sötnos :-)