Jul och födelsedag

Idag är det den 25 december och jag fyller 26 år.
Jag ligger hemma hos mamma och pappa i soffan med Elsa på magen och ett par nya Dr Martens på fötterna som jag tänkte gå in.
Det var i fredags som jag "flyttade" hem till föräldrarna över julen. Vi har bakat julgodis, fixat skinka och rullat köttbullar.
Kvällen innan Julafton kom mina brorsor hit också så då var hela familjen samlad igen.
Mormor kom hit på julafton och vi åt gott, öppnade paket, spelade julklappslek och gick med hundarna.
Snöade gjorde det som bara den dagen innan, men på kvällen på julafton så började det regna. Nu är det slask ute.

Kände väldigt speciellt och roligt att bli väckt av familjens "skönsång" på min födelsedag. Det var några år sedan sist.
Elsa stackarn förstod inte alls varför de sjöng för mig och varför jag fick öppna paket, det ville ju hon också göra.
Har nu ätit frukost med mormor och resten av familjen och jag känner mig faktiskt riktigt lyckligt lottad som har dessa underbara människor runt mig!

So Long!