My oh my

Jag är helt slut i huvudet just nu.
Sittligger i soffan och dricker kaffe med Elsa i knät. Tur att vädret inte är toppen så man får press på att göra annat än ligga här.

Igår så gick jag och Elsa bort till min kompis Johanna vid elvatiden. Vi och hennes döttrar gjorde en del ärenden innan vi åkte hem igen. Plockade upp deras pappa Björn och åkte till stallet där deras häst står och fixade ett tag.
Väl tillbaka så lagade jag lite middag medan Johanna och Björn klädde sig för middag med vänner.
Satte mig och åt med barnen innan jag städade i köket och myste ner mig i soffan med barnen.
De somnade efter ett tag så jag kikade lite på tv och tog det lugnt.
Vid halv ett kom de hem så jag och Elsa kunde promenera hem och lägga oss.
Tror att jag drack för lite vatten igår och vart så på allerten vilket gör att jag är så trött nu.
Elsa lekte ned hundarna hela kvällen så hon är helt slut hon med.

So Long!