Snus

Har jag sagt att jag slutat snusa?
Det har jag i alla fall och nu är det snart en månad sedan.

Har jag sagt att det ligger en snusfabrik nära där jag bor som jag måste passera påväg till och från jobbet?
Inte det?
Det luktar väldigt gott från fabriken om man är en forna snusare och det utsätts jag för två gånger om dagen.

I juni hittade jag ett nytt snus som var mumsigt!
Då mailade jag tillverkaren bara för att berömma dem.
Jo jag gör sånt ibland för jag tycker det ska vara mer positivt än negativt i världen.
Anywho, en vecka efter jag slutat får jag ett mail om en gåva.
I brevlådan en fredag ligger fem dosor av det där jättegoda snuset. Och det luktade så gott!
Jag gömde dem längst in i kylen och gav dem till min lillebror på söndagen.

Det verkar som om någon har sett till att det inte ska bli så lätt för mig att sluta, men jag är bestämd.
Det är inget alternativ att gå någon annan väg.

So Long!