Hjärtedag

Idag är det ju som bekant Alla hjärtans dag.
Det är dock ännu mer min Lillasysters födelsedag för idag blir hon 20 år gammal!
Hipp hurra lillstrumpan!
 
Såhär såg vi ut jag och mina syskon på sommaren en dag i Billdal vid vårt sommarställe.
Jag står och håller vår katt Findus, bror Anton har en kamouflerad militärhjälm på sig, bror Adam har knotiga smala söta ben och Lillstrumpan Linnea är målad som nyckelpiga i ansiket. Vi andra är kamouflage målade.
 
 
Måste bara dela med mig av denna söta insändare jag hittade på Buzzfeed
 
 
Tyckte även att detta Valentine kortet var gulligt så jag delar med mig och skänker kärlek till dem jag tycker om.
 
 
Keep Loving!
 
So Long!
 
#1 - Tessan

Jättefint foto på syskonskaran :)! Härliga tider!
Och Valentines hälsningen gjorde mig grinfärdig, på ett fint sätt. Hoppas du har en fin dag! <3

#2 - Tessan

Eller jag menar ju såklart det du hitta på buzzfeed :). Det gav mig en klump i halsen.

#3 - tyraelvira.blogg.se

åh guuud så fint! fick tårar i ögonen av den lilla historien