januari ur Instagram synvinkel

Januari har kommit och passerat med stormsteg.
Det har varit kallt som i graven, men utan några jättestora händelser.
Det här fastnade i alla fall på linsen:
 
Elsa somnade som en stock på världens mest obekväma sätt liggandes över min axel.
Hon snarkade som bara en bulldog kan göra och sov säkert i en halvtimme.
 
Jag satt på jobbet och det började spöregna, vart lagom motiverad att cykla hem...
 
Elsa tyckte det var skitkallt ute och var inte alls sugen på att bli kall om tassarna.
 
Väl inne sp satt hon och psykade mig så att jag skulle bli klar med kaffet snabbare och sätta mig i soffan så hon kunde krypa upp i mitt knä. Vår rutin på helgmornar :)
 
Efter några dagar av bara korta promenader lockade jag med henne ut i skogen med löft om att springa lös.
 
En annan helgmorgon väckte jag henne tydligen och hon blev sur.
 
Vi var och hälsade på hon min favorittant Gittan och är man borta har man svårt att slappna av och tillslut däckar man på bästa stället av utmattning.
 
Jag unnade mig en härlig frukost en helg och dukade på finporslinet. Så fint att min syster undrade vart jag var och lyxade till det :P
 
Sedan fyllde mamma år och jag skickade en virtuell puss.'
 
Såhär såg jag ut "behind the scenes"
 
Jag storhandlade med cykeln aka. packhästen
 
Vi avsluta med ännu en skogspromenad, men det är lite fusk för detta var i helgen då det blivit februari. Men det var sol och skönt.
 
So Long!