livstecken

Jag är nog ingen särskilt bra bloggare...
No shit sherlock!
 
Men jag kan liksom inte släppa den här bloggen helt heller.
Den har ju ändå funnits med mig i 8 år. 8 ÅR!!!
 
Dock är jag sämst i världen på att skriva, men det händer ju så mycket annat i livet som gör att jag gör det istället för att sitta här och skriva.
På Instagram @tjiivans är jag himla mycket mer aktiv i alla fall.
 
Men whats up då?
Jo hösten har nyss gjort sitt intåg. Jag använde halsduk för första gången på väg till jobbet idag.
Våren och sommaren har varit psykiskt jobbig p åmånga olika sätt, men jag är oerhört glad att jag hittat tillbaka till träningen.
Men jag måste ta nya tag med den igen för jag lyckades bryta en tå i sommar som gjort att löpträning inte funkat så bra och innan dess så hade jag lite förbud mot hopp och studs träning då ett ben gör ont så in i norden.
Benet ser fint ut på röntgen och allt, men det känns inte fint och de vet inte längre vad de skall göra.
Önskar dock att smärtan kunde gå över.
 
On the bright side: Elsa är bättre än någonsin!
Hon gör nått slags pälsbyte just nu å ena sidan och får massa ny fluffig och fin päls å andra sidan.
Så hon ser lite lustig ut och hon kliar sig, men som sagt är det bättre än på jättelänge och hon är pigg så in i Norden och är med mig ute och joggar!! Wihoo!
 
So Long!