Om allt det positiva!

Kände att det vart lite väl mycket negativt det sista så nu är det dags att lista allt som är bra ju! 
För allt det braiga tar ju faktiskt upp mer tid än det kassa, men det kassa behöver man få ur sig på ett annat sätt.
Here we go!
 
Jag har nån som kallar mig sin flickvän. Varje gång jag tänker på honom bubblar det som kolsyra i hela kroppen ända ut i fingertopparna! Jag ser framemot fortsättningen på den här berättelsen =)
 
Alla i min familj mår bra och lever och frodas! Igår hade jag en skön ledig dag då jag vaknade hemma hos mina föräldrar och efter det var jag ute i det fina vädret och grejade i trädgården. Vi åt god middag kvällen innan och hängde i soffan och tjötade. Mamma gjorde väldigt fin och god efterrätt.
 
 
Sen hjälpte jag min lillsyrra att leta fram lite av hennes saker innan vi körde ett skåp med mera till hennes nya lägenhet mitt inne i stan som passar henne perfekt och hon kommer att ha det så bra där. Dit kom även Anton och vi alla åkte och åt glass i solen innan vi åkte förbi Antons lägenhet där jag fick följa med upp och kika då han ganska nyss flyttat dit. Han bor jättemysigt och nyss har även blivit sambo med sin flickvän. Så kul!
 
Syrrans nya vy
 
Goaste glassen i stan.
 
Min balkong är snart klar. Jag fick hem paket igår med lite krukor och smått och gott och jag har köpt växter så idag när jag får hjälp att bära kommer jag inreda klart den. Bilder kommer självklart. Efter helgen. För jag kommer ligga utfläkt där i solen och ha det gött hela helgen tänkte jag ^^

Imorrn blir det grillpremiär för mig. På min lilla söta lavendelfärgade grill. Mums tror jag att det blir för han ska hjälpa mig att grilla. Jag har nämligen inte fått till det när jag själv försökt mig på att grilla..
 
Min trädgård är superfin! Klippte gräset igår (det var EXTREMT behövligt), rensade maskrosor, satte ut lite fler solcellslampor i rabatterna och småpillade. Den är en av de finaste i området faktiskt.
 
 
Det är vår. Igår var jag ute och gick 19:30 och det var sol och så varmt att man kunde gå i t-shirt och uppknäppt tröja. Hur gött är inte det!
 
 
 
So Long!