Senaste veckan

Förra helgen började vi fredagen med att åka hem till Peters kompisar och köra grillkväll.
Det var riktigt jäkla trevligt att träffa dem. Har inte blivit av tidigare att jag vart med och träffat någon av dem så det var kul att nästan alla var samlade och vi hade en riktigt trevlig kväll.
Vi var inte hemma förens vid 3 på natten vilket är ett bra kvitto.

Dagen efter var vi bjudna hem till mamma och pappa alla syskon med respektive på gött häng och käk.
Det badades på kvällen även fast det var ganska kallt.

Adam beställde ett mobilfodral av mig och hans flickvän Hanna ville gärna ha en mobilväska så det fixade jag under veckan.
Bestämde mig för att göra ett till mig själv också.

En jobb vecka har passerat och i fredags lagade vi torskrygg med potatispuré till middag. Så jäkla gott!!

Öl skall man fylla in i en app som heter Untapped och då måste den ju såklart fotas.

Vi köpte ost på vin och deli mässan i våras och igår bestämde vi oss för att ha ostbricka så vi åkte till Ostbutiken i Mölndal och köpte kex, oliver, ölkorv och marmelad. Deras hallon och lakrits marmelad var to die for!
Gott som fasen var allt med jisses så mätta vi blev.

Vi har självklart hakat på Pokemon Go och jag fångade Peter i full fart med att samla bollar när vi var ute i förmiddags.
Nu ligger ju tyvärr appen nere för stunden pga hög belastning, men det kanske är tur för då får vi lagat matlådor.

So Long!